דגשים של איטום קירות

ברוב הבתים של היום משתמשים בבנייה עם איטום קירות טבעי, האיטום נוצר מחומר הבנייה המיוחד אשר מייצר איטום איכותי שמונע חום, רטיבות או לחות.
לעומת הבתים החדשים, הבנייה הישנה איננה נבנתה בעזרת איטום קירות טבעי, במקרה של בנייה ישנה יש צורך באיטום קירות כדי לחסוך בעלויות המיזוג הביתי.

בעיות איטום קירות

ישנן בעיות איטום רבות, הבעיות הללו עולות כסף רב לתיקון ומורידות את איכות החיים שלכם.
אם קירות הבית שלכם אינם אטומים, אתם תבזבזו הרבה יותר כסף על המיזוג של הבית, תצטרכו להשקיע יותר חימום בחורף ויותר קירור בקיץ, עקב קירות לא אטומים תאלצו לבזבז כסף ואנרגיה רבים.

איכות האוויר בעת איטום קירות

בנוסף לאיכות החיים, איטום קירות יעזור לכם גם לשפר את איכות האוויר אשר נמצא בביתכם.
זה קורה כיוון שהאיטום מונע מלכלוך וזיהום להגיע מהאוויר שנמצא בחוץ לתוך הבית שלכם.
איטום קירות מקצועי ואיכותי יעזור לכם גם לחסוך בעלויות המיזוג וגם ליהנות מאיכות אוויר גבוהה הרבה יותר.

מה צריך לעשות בנוסף לאיטום קירות?

בנוסף לאיטום הקירות, חשוב מאוד לאטום את שאר חלקי הבית החשופים לזיהום אוויר ומאפשרים למיזוג "לברוח", לדוגמא: איטום חלונות, איטום דלתות.
זה די הגיוני, אפילו אם הקירות יהיו אטומים, אבל החלונות והדלתות לא, המיזוג עדיין יברח, וזיהום אוויר עדיין יכנס דרך אותם פתחים.
כשתזמינו חברת איטום קירות חשוב לבדוק האם צריך לאטום גם את החלונות והדלתות כדי ליהנות מאיכות אוויר מקסימאלית והוצאות מיזוג מינימליות.

שיטות של איטום קירותExternal wall insulation

ישנן מספר אופציות לבצע עבודה של איטום קירות, כמו כן ישנם חומרים שונים אשר ניתן להשתמש בהם לביצוע העבודה.
חברה חובבנית תציע לכם פתרון אחד, חברת איטום קירות מקצועית תציע לכם מספר אופציות איטום מסוגים שונים, ובנוסף תיתן לכם הסבר כללי על כל אחת מהשיטות, מה היתרונות ומה החסרונות של כל אחת מהשיטות.

ייעוץ ספציפי של איטום קירות 

 

 

אנשים נוהגים לנסות ולהשיג ייעוץ והצעות מחיר מחברות שאפילו לא ראו את הבניין בו הם מתגוררים.
אם תרצו להשיג מידע כללי אודות איטום קירות תוכלו תמיד לבדוק באינטרנט, אבל כשתרצו לבצע את הפעולה חשוב מאוד כי החברה תראה את הבניין הספציפי עליו תבוצע העבודה.
כל בניין נמצא במצב שונה, אחד יהיה חדש, אחד ישן, באחד בוצעו עבודות איטום מקצועיות בעבר, בשני לא וכך הלאה, לכל מבנה יש את הצרכים האישיים שלו לאיטום.
לפני ביצוע העבודה חשוב שחברת האיטום תגיע לבניין המדובר, בצורה כזאת תקבלו מידע ספציפי עבור ההצעה ותדעו בדיוק מה העבודה אשר עומדת להתבצע.

איטום קירות – מצב הקירות

בנוסף לאיטום, חברת איטום איכותית תבדוק גם את המצב שבו קירות הבית שלכם נמצאים.
העובדים ישתמשו במכשירים וניסיון רב אשר יעזור להם להרכיב עבורכם בצעת איטום מקסימאלית אשר תתאים לקירות הבניין הספציפי שלכם.
חברת איטום קירות מקצועית תהיה שם בשבילכם מתחילת התהליך ועד סופו, אתם תקבלו שירות אדיב ואמין שייתן לכם את התוצאות הטובות ביותר.

ספיידר איטום קירות חיצוניים בכל גובה

אצלנו בספיידר עבודות בניין בגבהים ניתן לקבל שירות מקצועי לכל בעיות האיטום, אנו נאתר את מקור הנזילה במהירות ונדאג שהנזילה לא תחזור, אנו מספיק אחריות מלאה לכל שירותי האיטום, למידע נוסף חייגו ודברו עם אודי בכל שעה 0526912636