איטום קירות במרכז – המומחיות של ספיידר עבודות גובה

  • צריכים איטום הגג והקירות לקראת החורף ולא יודעים למי לפנות?
  • הגג שלכם גבוה מדי ואין לכם את היכולת לעשות זאת?
  • רוצים בעלי מקצוע שישמרו על הגג שלכם לשנים רבות?
  • גרים בקומה גבוהה מדי ואתם צריכים איטום קיר באמצעות סנפלינג?

התקשרו אלינו כבר עכשיו לחברת ספיידר עבודות גובה – ונעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר. איטום קירות חיצוניים הוא המומחיות שלנו, ונשמח לעמוד לשירותכם.

איטום הקיר – עבודה למקצוענים בלבד

מכיוון שמדובר בעבודת גובה, ישנן שתי אפשרויות עיקריות לאיטום הקירות. האחת, עבודה עם מנוף, דבר שעולה הרבה מאד כסף. השנייה,עבודות סנפלינג, דבר שעולה הרבה פחות ועושה עבודה טובה באותה הרמה. לכן, אם אתם אנשים פרטיים, מדובר בבניין מגורים או בבניין משרדים, אל תוציאו עשרות אלפי שקלים על מנוף. התקשרו אלינו לספיידר עבודות גובה ונשמח לעמוד לשירותכם.

איטום קירות במרכז  – מה חשוב?

ישנם מס' דברים חשובים לדעת כשמזמינים אותנו:

  • חשוב שהעבודה תעשה בצורה איכותית, והחומרים יחזיקו מעמד הן בנזקי מזג האוויר אבל הן בזיהום האוויר שמרכז הארץ מתאפיין בו. זה אומר – שאם החומר איכותי, הוא ישאר חזק למרות הרעש והלכלוך, למרות הגשם והאבק – וגם הצבע שלו ישאר איכותי ולא ישחיר.
  • חשוב שהעבודה תעשה באמצעות חומרים טבעיים ששומרים על הטמפרטורה בבית. איטום קירות טוב שומר על הבית מפני נזילות וקור בחורף, ומפני חום ושימוש מוגבר בקירור בקיץ. חוסך כסף רב והרבה יותר טבעי.
  • חשוב מאד לעשות איטום קירות גם בבתים ישנים שם עלויות המיזוג גבוהות, שכן פעם לא היו מקפידים על איטום מחומרים טבעיים.

למה דווקא אנחנו?

ספיידר עבודות גובה מציעים לכם איטום קירות חיצוניים ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו מקפידים על עבודה איכותית, בטיחותית ומקצועית, שמתאימה לעיצוב ולמיקום הבניין. אנחנו עושים עבודה איכותית, שמשאירה את האיטום לאורך זמן רב וחוסכת לכם כסף. אנחנו עושים שימוש בחומרים שיסייעו להכנסת אוויר איכותי יותר אליכם הביתה או למשרד – וזאת תוך חסכון בעלויות תחזוקה ומיזוג אוויר. בנוסף, אנחנו מציעים שירותי איטום חלונות ודלתות על מנת לאפשר סירקולציה של אוויר טוב וגם שמירה נגד נזקי מזג האוויר.

התקשרו אלינו כבר עכשיו!