איטום גגות מרוצפים ללא הרמת מרצפות

כל מה שרציתם לדעת על עבודות איטום גגות מרוצפים ללא הרמת מרצפות המבוצב על ידינו במאמר שלפניכם:

רוצים לשמור על הגג המרוצף שלכם אבל צריכים חידוש האיטום?

אל תעשו זאת לבד! התקשרו אלינו כבר עכשיו!

ישנן כמה שיטות לאיטום גגות, יריעות זפת ומרצפות. איטום גגות מרוצפים ללא הרמת מרצפות היא אחת הדרכים הזולות והמהירות לביצוע האיטום גג. במקומות בהם יש נזילת מים או מרצפה שבורה אוטמים בחומר ייחודי כזה שמתאים לחום השמש ולמי הגשמים. בקיץ כדי לשמור קירור מסיידים את הגג ובחורף כדי להבטיח אטימות מרבית ושמירה שמים לא יחלחלו מורחים זפת. כדי לשמור על שלמות הגג צריך לוודא שמבצע ריצוף הגג יהיה בעל מקצוע בתחום ושהוא יעבוד עם חומרי גלם המיועדים לריצוף גגות.

לפני שעושים איטום גגות מרוצפים ללא הרמת מרצפות צריכים בעלי מקצוע טובים להתייעץ איתם. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! ספיידר עבודות גובה מתמחים בדיוק באיטום מסוג זה, ככה שהעבודה גם בטיחותית, גם חסכונית וגם יפה!

למה לעשות זאת?

בעידן בו יש מכשירים מכל סוג לבדיקות שונות יכול בעל המקצוע לעשות איטום גגות  מרוצפים ללא הרמת מרצפות. כדי להבטיח איטום הגג לשנים רבות כדי לחסוך את העבודה, הלכלוך והעלות, כדאי להניח מרצפות על הגג ולוודא לאיטום מחדש כל אימת שיהיה צורך. עבודה זו שנעשית על ידי איש מקצוע יכולה להחזיק שנים רבות. בעבר היו משתמשים באיטום גגות עם זפת עם השנים ישנה התקדמות ונכנסו לשוק מספר דרכים נוספות לאיטום הגג וביניהם גם הריצוף. ההשקעה הראשונית במרצפות לעומת יריעות איטום, זפת ואחרים, כדאית משום שנדיר שמרצפות מתבלות וצריך להיות משהו מיוחד כדי שהן תשברנה. יריעות נקרעות מרוחות החורף והגשמים וכך גם יתר האמצעים האחרים.

למה דווקא אצלנו?

חברת ספיידר בראשות אודי טייב מתמחה בעבודות גובה מכל הסוגים, לרבות עבודות סנפלינג שהם סימן ההיכר שלנו. אנחנו מציעים לכם איטום גגות  מרוצפים ללא הרמת מרצפות לצד שירותים רבים אחרים שמתמחים בבטיחות מצד אחד, אסתטיקה מצד שני – וזאת מבלי לגרום לכם להוציא כספים מיותרים. העבודה איתנו איכותית, אדיבה ונעימה, בטיחותית מבחינת הנדסה וגם חוסכת זמן וכסף.

התקשרו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר!